Saturday 20 December 2014

069 # Selamat Hari Lahir!

Assalammualaikum.

Alhamdulillah. Allah panjangkan umur aku sehingga menjangkau usia 27 tahun. 27 tahun dengan seorang ayah, seorang mak, seorang abang, seorang adik, dan seorang suami! Moga tahun depan,
28 tahun dengan gelaran mummy pulak. Insha Allah =)



Terima kasih juta juta lemon buat mak yang bertarung nyawa nak melahirkan aku. Entah macam mana perasaan mak waktu tu, kan? Teringin nak ada di tempat mak waktu tu. Apa-apa pun, terima kasih mak dan ayah, terima kasih juta juta.



Tahun kedua aku sambut birthday sebagai seorang isteri. Yay! Tahun lepas dapat handbag. Tapi, handbag tahun lepas dah masuk tong sampah. HAHA. Tahun ni, aku dapat kasut sukan seketul. Nampak sangat laki aku nak suruh aku bersenam. Yerla, sebulan dok rumah, asyik makan tidur. Menternak lemak dengan berjaya. Lepas tu, aku sedahkan lemak tu kat suami aku. Nah! Terima kasih suami. Sayang sampai bila bila.



Serabainya muka baru balik dari pasar malam ni! Rasa nak campak gambar ni jauh jauh.

HAPPY BIRTHDAY!


No comments :