Thursday 11 December 2014

066 # Dining Set IKEA

Assalammualaikum.

Oh cunnya dining set IKEA. Terbeliak biji mata sekejap. Sejak akhir-akhir ni memang aku banyak survey tentang dining set, mesin basuh, peti sejuk. Bukan apa, tahun depan aku ingat nak duduk di kuarters. Sebelum ni aku berkongsi mesin basuh dan peti sejuk dengan housemate aku. Kalau nak masuk kuarters, terpaksa la aku mula dari zero semula. Yang penting peti sejuk dan mesin basuh. Balik kerja penat-penat, tak kuasa aku nak sental baju dengan tangan. 


Dining set ni tak penting sangat. Makan atas tikar sambil bersila pun okeh. Boleh fefiling gadis melayu 60an. Sangat! Jadi, aku mencuci mata di IKEA online. Memang cuci mata sampai terliur saliva. Cantik!








Yang bawah ni pulak trend berkaca bagai Cinderella. Cantik jugak, sesuai untuk rumah kecil dan berkongsep moden.






Ok, aku nak menabung dari sekarang untuk dapatkan satu daripada set-set ni!
Tolong lah berjaya.
Amin.

ps : Gambar daripada website IKEA Malaysia.


No comments :