Friday 5 September 2014

048 # Pindah. Pindah. Pindah.

Assalammualaikum.

Alhamdulillah, selamat sudah mengisi borang tukar. Semoga kali ini menjadi rezeki aku. Dengan izin Allah, tak ada sapa-sapa dapat ubah. Allah akan tolong, Allah akan sentiasa tolong, Fatin.  :')


Sedih bila orang sekeliling selalu cakap aku takkan dapat pindah. Selalu cakap aku tak boleh pindah. Selalu, dan selalu. Tiap kali aku dengar, tiap kali tu la hati aku menangis. Diorang tahu tak, bertapa mengharapnya aku untuk pindah ke Kedah, dekat dengan mak ayah, dekat dengan suami. Diorang tahu tak, dah berapa lama aku menangis. Diorang tahu tak betapa tingginya harapan aku,


Manusia.
Tak boleh mendoakan yang terbaik untuk orang lain. Tak apa, setiap kali diorang cakap macam tu, hati aku terus balas "aku akan dapat pindah, Allah akan tolong."


Bismillah.
Moga kali ini rezeki milik kami.

amin amin amin.


Sejuk mata memandang tengok rumah ni.
Hilang tensen.

FATIN AKAN DAPAT PINDAH BERSAMA SUAMI MULAI 1 JANUARI 2015. AMIN.



No comments :