Monday 13 January 2014

029 #Im Officially Puan

Assalammualaikum.

Alhamdulillah. Lama menyepi maksudnya bayak bahagia. Boleh tak ditafsirkan macam tu?

Insha Allah.

Tak lama lagi aku akan buat cerita tentang projek bina masjid. Eh jangan salah faham. Aku tak bina masjid secara buruh kasar atau sukarela. A
Aku bina masjid untuk buat anak dengan halal. HAHAHA.

Ok, aku melawak secara sangat kasar. Ehem. Well, ini penyeri kehidupanyang biasa.


Agak-agak, kalau dah tempek di sini sekali pakej cerita macam Snow White boleh jadi novel sebijik tak? Ha kau! Novel tu.

Tunggu yer update seterusnya. Mungkin dalam satu jam atau satu minit atau satu tahun dari sekarang. Dasyat kau aku punya impian pemlas upfatr blog. Aku pun dah hampir lupa yang aku ada blog.

Sebelum aku taip titik yang terakhir, terimalah gambar ekslusif pecah paanggung *boo ! dari hero dan heroin tak laku Semalaya. HAHAHA.




No comments :