Thursday 31 August 2017

118 # Korban Pertama

Assalammualaikum.


Lama betul aku tak conteng di sini. Bukan sudah lupa, tapi aku tangguh seketika. Banyak sangat hal yang aku teringin nak coret. Tapi kita diam diam simpan kemas dalam hati saja. Oh ya, aku lebih banyak simpan kenangan di Instagram, al maklum, ikut putaran zaman. Herherher.



Baiklah,
malam ni ter-ingin nak taip sikit coretan buat kenangan, alang alang dah ter-buka blogger tadi. Rindu pulak nak merepek. Rindu pulak nak update. Check balik post, tahun ni baru buat satu post. Gila lah macam tak percaya



Esok - 1 September 2017 - Raya Korban. Alhamdulillah, Allah beri rezeki untuk aku buat korban tahun ni. Sudah lama berhajat, Allah buka jalan, lekas lekas aku booking. Ini korban pertama aku, moga tahun depan depan dan depan, Allah sentiasa bukakan rezeki untuk aku buat korban lagi. 


Saja share.
Aku terbaca satu status di facebook.

"Rezeki Allah bagi beribu-ribu setiap bulan, takkan nak korbankan RM600 sebulan pun tak sanggup."


Paaaang!
Kena diri sendiri.


#darisudutteratakmakayah
31082017




No comments :