Friday 27 May 2016

108 # Holiday Mood

Assalammualaikum.


Yeay. Holiday mood is on! Holiday bermula maka menjadi semulalah aktiviti memberi duit kepada tokeh kedai, tokeh tol dan tokeh minyak. Moga tidak menjadi jadi dan akhirnya jadi gila sudah. Sebab aku sudah menyenarai beberapa aktiviti luar faedah yang bagi aku tersangat awesome. Seperti, bercanda dengan durian Balik Pulau, menyambar beberapa pinggan dan mangkuk di Kilang Miyao Toki, dan cuci mata di SSF. Aku tahu, aktiviti aku ini memang nampak macam entah apa apa. Tambah tambah bagi suami aku. Tapi bagi aku memang sangat pergh!


Nanti aku update kalau termakbul planning aku ni. Kalau tidak terlaksana, aku mohon engkau lupakan agar aku tidak update sambil menipu. Nanti kau percaya aku pula berdosa. 


Oklah, nak keluar pergi cari tile. Almaklumlah, dapur kita sedang dalam progress untuk menjadi diva. Aku harap sekadar cukup menjadi diva di hati kami sekeluarga. Demi mencapai misi dan visi kami, "minimalist". Biar simple dan bajet, asalkan membawa rahmat. Chewah! 


No comments :